dijous, 28 d’abril del 2011

Actividades Julio Universidad

  Por si os interesa:
   La Universitat ofereix una nova edició de les seues escoles d'estiu La Nau dels  Xiquets i de les Xiquetes, i Nau Jove 11.  El proper dijous 5 de maig, a les 9h. comença el primer termini de preinscripció a les  dues escoles per a filles i fills del PDI, PAS, estudiants i membres de l’associació  d’Amics i Antics Alumnes de la Universitat de València, així com els joves, xiquets o xiquetes  que van participar a les anteriors edicions.  El segon torn, en el que s’oferiran les places vacants al públic en general, serà del  dia 17 al 20 de maig.  La prevalença dels i les sol·licitants serà per ordre d’inscripció i es realitzarà  d’acord amb allò indicat en les instruccions i la informació complementària sobre les dues  propostes que trobareu a la web del CADE [http://www.uv.es/cade]  Esperem que aquestes propostes siguen del vostre interès i agraïm la vostra  col·laboració i confiança.  Delegació d'Estudiants-CADE  Més Informació a: http://www.uv.es/cade

diumenge, 10 d’abril del 2011

BOTÁNICO EN PASCUA

Hola:

por si os interesa, en Pascua el Botánico ofrece actividades muy divertidas para niños para esos días que sí son laborables

http://www.jardibotanic.org/educacio_tallers.php?id=426

divendres, 8 d’abril del 2011

Hola: hacedle llegar a la mamá de paula esto por si le interesa, así como a mariló
En el DOCV del passat divendres 1 d'abril es van publicar les dues convocatòries  d'accés al grup C2 d'administració general de l'OPO de 2010. En total són 10 llocs (4 de torn  lliure i 1 de discapacitat; 4 de promoció interna i 1 de promoció interna amb discapacitat) . >  > - Ordre 11/2011, de 21 de març, de la Conselleria de Justícia i Administracions  Públiques, per la qual es convoquen proves selectives d'accés al subgrup C2, sector  administració general, torn d'accés lliure i de persones amb discapacitat, Convocatòria 7/10,  corresponents a l'oferta d'ocupació pública de 2010 per al personal de l'administració de la  Generalitat. > http://www.docv.gva.es/datos/2011/04/01/pdf/2011_3811.pdf 

dimecres, 6 d’abril del 2011

NUESTRO GOZO EN UN POZO

Hola chicas:

he estado buceando por la web de la carrera. En una semana se vendieron las dorsales y piden que nadie vaya sin dorsal. Os copio el anuncio de la web y os propongo un plan:

"Hace casi una semana se agotaron los 7.500 dorsales de la Carrera de la Mujer de Valencia, aún habiendo crecido en 1.000 inscripciones de capacidad con respecto al año pasado.

Agradeceros a todas las cientos de llamadas y email pidiendo más dorsales, pero comprender que las calles del recorrido tienen una capacidad limitada, la salida y la meta se acondicionan para un número máximo de participantes, y lo más importante es la seguridad de todas.

Desde aquí os queremos pedir que se respete a las corredoras con dorsal, no acudiendo a la competición sin tener la inscripción hecha, ya que además de suponer un descenso en la calidad del evento, es un riesgo por la falta de seguro de accidentes, que aún así obliga al organizador a antender cualquier accidente en carrera.

Gracias por vuestra comprensión".

PLAN 1: Pasar de todo e ir a la carrera. Hacemos un paseillo con las/os peques y a jugar en el rio, que allí a las 12.00 hay actividades para niños.

PLAN 2: Separarnos en dos grupos: corredoras y quienes se quedan en el río con los peques.

PLAN 3:En todo caso, nos vamos luego a comer al foster hollywood, no vaya a ser que quememos el michelín demasiado. Deberíamos hacer la reserva.

divendres, 1 d’abril del 2011

UBIK CAFE

Hola: como os gustó el UBIK os pongo al tanto de las actividades para niños y mayores.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150126425373732&set=o.188775121166564&theater

Por cierto, nadie se une a la carrera del domingo 10?

Juventud, divino tesoro!